woensdag 1 februari 2012

Afgestoft en opgepoetst...

Hallo allemaal!!!
Hier ben ik weer! Na meer dan een jaar afwezig te zijn geweest, heb ik besloten toch de draad weer op te pakken...
Eerlijk gezegd had ik, na de hersenbloeding van Ben, helemaal niet zo'n zin meer in fotograferen en webloggen en zo. Misschien omdat ik het ook wel veel te druk met andere dingen had. Ik weet het niet. Het gevoel was er gewoon even niet.
Maar de laatste tijd begint het allemaal weer te kriebelen, dus ga ik me lekker weer bezig houden met fotograferen en mijn weblog!



Zoals jullie kunnen zien heb ik, met deze nieuwe start, mijn weblog ook een nieuw uiterlijk gegeven. Eigenlijk wilde ik helemaal opnieuw beginnen met een nieuwe weblog. Maar ergens voelde dat gewoon raar! Vandaar dat ik mijn oude vertrouwde stekkie heb afgestoft en een nieuw jasje heb aangetrokken...
Ook heb ik hier mijn Project 365 toegevoegd. Deze was ik al eerder gestart op Facebook, maar ik wil hem graag hier ook met jullie delen.

Nou, dan wens ik jullie verder veel lees- en kijkplezier!

Liefs,
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...