donderdag 16 april 2009

Opnamebox

Een tijdje terug las ik op shootnshop.nl in een tutorial over belichting iets over een zelfgemaakte opnamebox. Het is eigenlijk heel simpel, want het is gewoon, zoals de naam al zegt, een doos met aan de bovenkant en aan de zijkanten uitgesneden vlakken. Die plak je dicht met een A4-tje en daar laat je dan een spotje van 60 watt op schijnen, waardoor je aan de binnenkant van de doos difuus licht krijgt. Ik leg het nou een beetje grof uit. Voor uitgebreidere uitleg kan je beter even hier kijken: Je eigen thuis studio

Het leek me hartstikke leuk, maar het kwam er steeds niet van om er één in elkaar te flansen...
Tot vandaag! Of mja, het idee kwam eigenlijk gisteren al, omdat ik vandaag goulash zou gaan maken. En toen Ben, mijn mannetje, gisteren met de paprika's e.d. thuis kwam, zag ik het al gelijk helemaal voor me...
Moet zeggen dat het beeld, wat in mijn hoofd zat, best uitgekomen is op de foto's...










En nog ééntje van de nieuwste koffiepads van Senseo...





Groetjes,
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...