woensdag 3 juni 2009

Kauwen

Kauwen vind ik wel de leukste, grappigste en soms ook mooiste vogels, die er zijn...
Kan het dan ook bijna nooit laten, om ze op de foto te zetten als ik ze bijv. op het balkon zie.







We hebben vandaag trouwens een jonge Kauw in huis gehad.
Mike kwam daar vanmiddag mee thuis, toen ik aan het werk was.
In eerste instantie wist ik nog niet, dat het een jonge Kauw was.
Dat zag ik pas, toen ik een foto ging maken om het op een forum te zetten.
Zag ineens die mooie blauwe oogjes...



Wist eigenlijk niet goed, wat ik ermee aanmoest. Dus even gevraagd op dat forum en al gauw kreeg ik als antwoord, dat ie zo snel mogelijk terug moest naar waar die gevonden was. De ouders zouden nog wel in de buurt zijn, dus het zou allemaal goed komen...
Ook maar gelijk gedaan, want beessie op zich mankeerde niks. Volgens mij hadden ze op dat forum ook wel gelijk, want even later zagen we twee grote Kauwen op een dak zitten turen naar het plekkie, waar het ukkie zat...
Hoop, dat ie misschien ooit nog eens op ons balkon langs komt...

Liefs,
Karin

3 opmerkingen:

  1. Ja, het zijn hele mooie vogels met die blauwe ogen.
    Je hebt ze er mooi opgezet, en goed dat je de jonge kauw weer terug gezet hebt.

    groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die stappen zo grappig
    heel mooie foto's
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's van de kauwen ! ! !
    Dat oogje heb je er scherp op gekregen!
    Je hebt er goed aan gedaan het jongske terug te plaatsen,
    hij zal zich wel goed voelen terug bij zij ouders!
    Maak er een fijn weekend van.
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...