vrijdag 24 juli 2009

Nieuw filter?

Door problemen met mijn monitor kon ik helaas even een tijdje geen nieuwe berichten plaatsen. Mijn monitor veranderde van het ene op het andere moment in een soort van discolicht. Wel leuk, hoor! Maar niet om je foto's daar dan op te bewerken of zo...
Maar sinds gisteren hebben we een nieuwe monitor, dus ik ben weer blij!!!

Onderstaande foto's zijn echte toevalstreffers, want eigenlijk horen ze er helemaal niet zo goed uit te zien, als wat ze nu doen...
Tenminste, ik vind ze er nog helemaal niet slecht uitzien. Weet natuurlijk niet, wat jullie ervan vinden... Moet je nog wel even laten weten, dat ik bij deze foto's een nieuw filter heb gebruikt: de hordeur!





Liefs,
Karin

2 opmerkingen:

  1. wat een prachtige foto pearl,
    en zo dicht bij huis, zulk e schuwe vogels..

    "geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie Blog, prachtige foto's, en een heel mooi thema.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...