donderdag 9 juli 2009

Nieuwste bezoekers: Vlaamse Gaaien

Sinds een dag of drie hebben wij weer nieuwe bezoekers op ons balkon: twee Vlaamse gaaien!
Prachtige vogels! Beetje druk, vlug en schrikachtig. Maar prachtig om te zien!
Mja, soms ook wel wat minder, want ik heb het twee keer mee mogen maken, dat zo'n Vlaamse gaai zo maar een klein vogeltje hier uit de boom griste...
Is natuurlijk wel de natuur. Maar die natuur mogen van mij best een eindje verder uitvoeren ipv zo recht voor mijn neus!


Het zijn er twee. Geen idee, of het nou een koppeltje is of een ouder met jong. Maar dat zoek ik nog wel een keer uit...





Ik heb de foto's trouwens door een raam gemaakt. Vandaar dat de kwaliteit helaas niet helemaal super is...
Ben benieuwd, of ze er morgen weer zijn...

Liefs,
Karin

1 opmerking:

  1. Leuk als die in je tuin komen eten, prachtige maar verschrikkelijk schuwe vogels, ik heb ze er nog niet zo mooi op kunnen zetten, (ondanks het glas, waar je bijna niets van kunt zien)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...