vrijdag 22 mei 2009

Creep!!!

Strekspin

Das toch gek, he!? Als ik geen camera bij mij heb, dan moet ik niks van spinnen of insekten hebben... Maar heb ik een camera in mijn handen, dan kan ik er niet dicht genoeg bijkomen...
Best lastig soms, want zo ben ik al eens bijna te dichtbij een wespennest gekomen...
Nja, was niet helemaal mijn schuld... We hadden dus een nest op ons balkon en op een forum voor bijen vertelde ze mij n.a.v. een foto en de vraag of dit wespen waren, dat het geen wespen zouden zijn, maar zweefvliegen. Dus ik gerustgesteld met mijn camera weer terug naar het nest en dichterbij foto's gemaakt. En toen ging ik weer even op dat forum kijken.
En toen bleken het dus wel wespen te zijn...
Nou ja, was allang blij, dat ik niet lekker met een stokje of zo was gaan porren in dat nest.
Want dan had ik vast een groter probleem gehad...

Liefs,
Karin

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...