zondag 3 mei 2009

Gorilla-dame Tamani

Zo af en toe snuffel ik eens door mijn oude foto's, die ik zo hier en daar op mijn PC en op cd-roms heb staan. Zo ook vandaag en toen kwam ik dit ouwetje tegen:

Gorilla vrouwtje Tamani

Ik blijf hem zelf geweldig vinden, maar dat komt misschien ook door het moment van toen.
Hij is gemaakt in 2005, toen het gorilla gedeelte in Blijdorp nog niet was veranderd. Ik stond daar op dat moment helemaal in mijn eentje en voor mijn gevoel zat deze gorilla niet gek ver van me vandaan. Er zat alleen maar een klein slootje tussen en verder niks. En het was er muisstil...
Voor mijn gevoel hadden we elkaar gewoon zo aan kunnen raken, als we allebei een hand hadden uitgestoken. Zoooo apart!
Ik heb een hele tijd gedacht, dat dit Bokito was. Maar ik ben er inmiddels achter, dat deze gorilla dame Tamani heet...

Liefs,
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...