dinsdag 26 mei 2009

Lekker weertje!

Wat was het vannacht een lekker weertje, he??? Heb me echt lekker vermaakt!!!
Zag het deze keer ook aankomen en dat was wel fijn, want zo kon ik alles op tijd neerzetten en instellen...

onweer Zoetermeer 25-05-2009
s'Avonds begonnen de wolken al binnen te drijven...
Prachtig gezicht, als je ziet hoe de donkere wolken zich langzaam maar zeker meester maken van de strak blauwe lucht...

onweer Zoetermeer 25-05-2009

onweer Zoetermeer 25-05-2009

onweer Zoetermeer 25-05-2009
Als een dikke deken pakken de wolken zich samen...

onweer Zoetermeer 25-05-2009
En ook het kleinste stukje blauw verdwijnt...

onweer Zoetermeer 25-05-2009
En dan is het wachten op de eerste flitsen en donderklappen!
Eindelijk!!! Ergens in de verte verschijnt het eerste licht...

onweer Zoetermeer 25-05-2009
Tientallen miskliks later wordt ik eindelijk beloont voor mijn geduld en inspanning!
Yess, ik heb er één gevangen! roep ik door de kamer heen naar man en zoon.
Mike blij, want die houdt er helemaal niet van als ik zo voor het raam sta met mijn camera...
Kon de camera hierna ook wel opruimen, want het werdt al gauw minder met de flitsen en niet veel later was het onweer alweer over.

Liefs,
Karin

Ps: Klik op de foto's om een grotere versie te bekijken!

1 opmerking:

  1. Hoe meer ik ze zie hoe meer spijt
    ik krijg dat ik niet opgestaan heb.
    Ik was blijkbaar te moe.
    Prachtig hoe je die bliksem
    kon vast leggen!
    Ook je wolkenfoto's zijn knap!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...